Another post of me, you guys just translate this sht because i want to give my opinion. My language is 'Dutch'.
Hallo, ik ben het er niet mee eens. Hoe jullie het spel aan het begin uitbrac*ten was perfect. Ik speel *u al 11 jaar, maar door dit soort dingen lij** er een einde aan te komen. Ik vind het erg jammer want ik speel dit spel met veel plezier. Maar hoe jullie de laatste tijd bezi* zijn met de updates vind* ik niet normaal.
Jullie brengen een Nieuwe Fire Cape uit. Deze zin klopt al niet eens, NIEUWE FIRECAPE in Oldschool RS. Ik snap jullie niet, het lij** wel een competitie geworden tussen jullie hoe je het snelst van je spelers af komt. Denk nou eens na**
** dit verhaal kort te houden, maak geen onzin updates, en hou rekening met mensen van meerdere partijen. Jullie heb een poll gemaakt om te stemmen voor deze troep, mensen hebben Nee gestemd**** ons dan niet onder**ukken om het weer opnieuw te doe* of what ever. Nee is nee, als het goed is hebben jullie dat van je pappie en mammie geleerd.
Thanks,
Jacco, AKA Flyin Dutch
28-Jan-2016 10:27:34