Forums

DreamTeam - A Swedish RS Clan

Quick find code: 288-289-319-65001389

Tjuvjakt
Mar Member 2021

Tjuvjakt

Posts: 40 Bronze Posts by user Forum Profile RuneMetrics Profile
- What is your total level? 2848
- For how long have you been playing RuneScape? 5.3 år på detta accet, men totalt har jag nog kört rs i iaf 8år

- How often do you play RuneScape? Varje dag, troligtvis inte lika länge varje dag men loggar in för dailies etc.

- Why do you want to join DreamTeam? Var med i clanen förut, lämnade av lite olika anledningar, både pga plugg och att dom jag brukade köra med blev inaktiva så hade tråkigt. Men har börjat snacka massa med ICA nu så känns värt att joina igen om det går.

- Do you know anyone in the Clan? Who? ICA, Lightjoy, RS Dawn.

- Have you been in other clans before? Experience from them? Varit med i massa olika, inte jättestora claner dock så är oftast väldigt tyst i cc'n.

- Have you had any other display name that might be valuable for us to know? Inte vad jag minns.

- What do you like to do when you are online? Kör nästan alltid pvm, mest Nex och ed2.

- How do you like to interact with other players? (Bossing, Minigames, etc?) Bossing och skilling typ.

- How did you find our Clan? Referred by a member? If yes, who? Som sagt varit med förut, så inte blivit referrad av något :)

- What are your current goals in game? ED2 title och iaf en 2b kista där.

- Do you accept the trial (9)? Ja.

- Are you familiar vith § 14 regarding our activity member policy? Ja.

23-Sep-2020 10:14:23

Hej Sofia

Hej Sofia

Posts: 1 Bronze Posts by user Forum Profile RuneMetrics Profile
Träffa Hej Sofia, min nya ironman. Efter att nyligen ha tagit 5,6b på mitt huvudkonto bestämde jag mig för att höja ribban. Att skapa min egen resa från grunden, ingen trading. Allt för att ta sig an en av runescapes största utmaningar, maxa.

- What is your total level?
Just nu 400, men som sagt ett helt nytt konto med endast någon dags speltid. 5,6b på main (Yoshi Egg).
- For how long have you been playing RuneScape?
11 år
- How often do you play RuneScape?
RS är mitt andra heltidsjobb (40h/vecka+)
- Why do you want to join DreamTeam?
Kul att vara med i en svensk klan igen efter 4 år, varit med innan på main och känner många som är med i DT
- Do you know anyone in the Clan? Who?
Emil, Lightjoy, Nicke, Zeni, E-type, Ramatosh, Anjin, K Juhlin, Skruv, Telia osv
- Have you been in other clans before? Experience from them?
Varit med i EE i 4 år nu, var med i DT innan det. DT var en bra clan men just då kände jag att EE var mer rätt för mig eftersom jag ville satsa på min xp gain, nu när jag spelar mer casual känns DT som en trevligare clan med härligt folk
- Have you had any other display name that might be valuable for us to know?
Inte på detta konto med main heter Yoshi Egg
- What do you like to do when you are online?
På detta kontot kommer jag framför allt skilla och questa
- How do you like to interact with other players? (Bossing, Minigames, etc?)
Gillar att bossa på main, kul att chatta med andra svenskar också
- How did you find our Clan? Referred by a member? If yes, who?
Känner många i clanen. Zenigainz kan intyga att jag är en duktig medlem
- What are your current goals in game?
Maxa om några år
- Do you accept the trial (9)?
Ja
- Are you familiar vith § 14 regarding our activity member policy?
Ja

03-Jan-2021 10:54:30

Throintgar

Throintgar

Posts: 1 Bronze Posts by user Forum Profile RuneMetrics Profile
- What is your total level? Den är just nu 2622.

- For how long have you been playing RuneScape? Sedan 2017 har jag för mig men spelade för länge sedan också fast det accontet mins jag inte.

- How often do you play RuneScape? 3-5 gånger i veckan.

- Why do you want to join DreamTeam? Har aldrig varit med i en svensk klan och ni verkar ha bra sammanhålning och ser fram emot att bossa ihop med er och lära känna nya vänner.

- Do you know anyone in the Clan? Who? Nej tyvärr. Men hoppas kunna göra snart.

- Have you been in other clans before? Experience from them? Ja men inga som jag rekommenderar och låg aktivitet i dom.

- Have you had any other display name that might be valuable for us to know? Nej.

- What do you like to do when you are online? Skilla och döda monster.

- How do you like to interact with other players? (Bossing, Minigames, etc?) Det brukar var kul dessutom brukar man tjäna pengar på det också.

- How did you find our Clan? Referred by a member? If yes, who? Nej jag sökte runt lite tyckte det nu var dags att söka efter en svensk klan som verkar var väldigt aktiv.

- What are your current goals in game? Skaffa lvl 99 i alla skillsen inklusive den nya.

- Do you accept the trial (9)? JA!

- Are you familiar vith § 14 regarding our activity member policy? Jaje mennsan det är solklart!

04-Feb-2021 17:36:18

Waser
Jan Member 2023

Waser

Posts: 3 Bronze Posts by user Forum Profile RuneMetrics Profile
- What is your total level? Ligger för tillfället på 2757

- For how long have you been playing RuneScape? Senaste 3.5åren har jag spelat ordentligt, men kontot är från 2009 någonting

- How often do you play RuneScape? Mer eller mindre varje dag!

- Why do you want to join DreamTeam? / Have you been in other clans before? Experience from them? Jag har varit med i en social clan (Remnant Angels) de senaste två åren, jag gillar dem men saknar lite samhörighet, det är en blandning av människor från hela världen som spelar till och från olika tider på dygnet. Det vore kul att gå med en i svensk clan där man har lite mer gemenskap.

- Do you know anyone in the Clan? Who? Nej det gör jag inte.

- Have you had any other display name that might be valuable for us to know? Nej tyvärr

- What do you like to do when you are online? Det är ganska blandat, beror lite på vilket humör jag är på. Jag har precis börjat ge mig på bossar, försöker sakta men säkert gå bort från revolution bar. vi får se hur det blir.

- How do you like to interact with other players? (Bossing, Minigames, etc?) Jag chattar ju en del i clanchatten men jag har inte direkt börjat göra aktiviteter med folk, kan ju bero lite på att jag inte helt trivs i den clanen jag är med i just nu. En av anledningarna till att jag nu söker ny clan, finns en liten saknad av sånt.

- How did you find our Clan? Referred by a member? If yes, who? Jag har letat runt lite på runescape forumet och sprang på er clan som verkar intressant!

- What are your current goals in game? För tillfället ska jag dra upp herb till 120, sedan få upp mina sista combat skills till 99.

- Do you accept the trial (9)? Absolut! Jag capar förresten näst intill alltid desutom.

- Are you familiar vith § 14 regarding our activity member policy? Inga konstigheter!

05-Feb-2021 20:19:41

Nuthani

Nuthani

Posts: 3 Bronze Posts by user Forum Profile RuneMetrics Profile
- What is your total level?
2172
- For how long have you been playing RuneScape?
Från och till över 10+år.
- How often do you play RuneScape?
Ett par timmar varje dag, mer på helgkvällar.
- Why do you want to join DreamTeam?
Spela med personer som befinner sig i samma tidzon, förhoppningsvis kunna pvma lite med andra också.
- Do you know anyone in the Clan? Who?
Nej.
- Have you been in other clans before? Experience from them?
Ja, små klaner, halvt inaktiva.
- Have you had any other display name that might be valuable for us to know?
Nej.
- What do you like to do when you are online?
Bossing, skilling, ed, questing
- How do you like to interact with other players? (Bossing, Minigames, etc?)
Har alltid spelat runescape solo, sugen på att lära mig spelet i en mer teamkänsla.
- How did you find our Clan? Referred by a member? If yes, who?
Kollade runt på nätet efter svenska klaner.
- What are your current goals in game?
Maxa i combat lvl. Max quest cape. t90+ vapen och gear.
- Do you accept the trial (9)?
Ja. Clan Citadel är något jag behöver lära mig, har ingen tidigare erfarenhet med detta.
- Are you familiar vith § 14 regarding our activity member policy?
Ja.

06-Feb-2021 21:30:03

Quick find code: 288-289-319-65001389 Back to Top