- What is your total level? 2707 (2792).
- For how long have you been playing RuneScape? Jag har spelat till och från ända sedan år 2006.
- How often do you play RuneScape? Förr spelade jag så gott som varje dag, numera är det mer sporadiskt på grund av heltidsarbete.
- Why do you want to join DreamTeam? Jag har mycket goda minnen och erfarenheter från klanen sedan jag sist var medlem (2014). Sedan är det alltid trevligt att omge sig med svensktalande spelare.
- Do you know anyone in the Clan? Who? "Ytligt bekant" med en hel del, däribland Emil och Wicca XX. En del av spelarna jag hade kontakt med från klanen tidigare har dock slutat spela.
- Have you been in other clans before? Experience from them? Har varit med i Maxed. Maxed var en trevlig klan men det blir lite anonymt med så många medlemmar. Man hade inte speciellt mycket kontakt med de andra.
- Have you had any other display name that might be valuable for us to know? Nej.
- What do you like to do when you are online? Mestadels skilling.
- How do you like to interact with other players? (Bossing, Minigames, etc?) Är inte typen som bossar speciellt mycket. Roligare med minigames.
- How did you find our Clan? Referred by a member? If yes, who? Har varit med förr, så känner till klanen väl.
- What are your current goals in game? 200M Dungeoneering XP, 120 Mining.
- Do you accept the trial (9)? Yes.
- Are you familiar vith § 14 regarding our activity member policy? Yes.
14-Aug-2019 19:38:03
- Last edited on
14-Aug-2019 19:39:12
by
Easty