Forums

DreamTeam - A Swedish RS Clan

Quick find code: 288-289-319-65001389

MightyMior
Nov Member 2021

MightyMior

Posts: 1,908 Mithril Posts by user Forum Profile RuneMetrics Profile
- What is your total level? 2736.

- For how long have you been playing RuneScape? mitt account är nästan 15 år gammalt.

- How often do you play RuneScape? varje dag.

- Why do you want to join DreamTeam? det är en svensk klan har inte vart i en svensk klan innan och den var det inte mycket folk i så vill pröva något nytt.

- Do you know anyone in the Clan? Who? nej det tror jag inte.

- Have you been in other clans before? Experience from them? jag har vart i 1 klan kan man säga för den gick ihop med den andra som jag har vart i sen det bara fanns cc.

- Have you had any other display name that might be valuable for us to know? nej.

- What do you like to do when you are online? skilling/bossing lite allt möjligt.

- How do you like to interact with other players? (Bossing, Minigames, etc?) aa det skulle jag tycka var kul att pröva har inte bossat i grupp så mycket.

- How did you find our Clan? Referred by a member? If yes, who? hittade den på forum.

- What are your current goals in game? 120+ allt är mitt mål just nu sen efter det blir det väll 200m allt kanske får se.

- Do you accept the trial (9)? ja.

- Are you familiar vith § 14 regarding our activity member policy? ja.

03-Aug-2019 19:51:59

FatherTHenry

FatherTHenry

Posts: 2 Bronze Posts by user Forum Profile RuneMetrics Profile
- What is your total level? Otroliga 159 men reser i skyfart!
- For how long have you been playing RuneScape? 2år ca 8 år sedan, kom tillbaka nu med nytt acc så ca 2 timmar.
- How often do you play RuneScape? varje dag på kvällarna. borta någon helgdag.
- Why do you want to join DreamTeam? sjukt roligt och komma med i en community och en svensk klan.
- Do you know anyone in the Clan? Tyvärr inte, men tids nog kanske?
- Have you been in other clans before? Experience from them? Blankt
- Have you had any other display name that might be valuable for us to know? Blankt här med^^
- What do you like to do when you are online? just nu geara och tjäna cash, framöver blir det mer socialt och avslappnad chill lvling.
- How do you like to interact with other players? (Bossing, Minigames, etc?) Inte provat än, hoppas får möjlighet snart.
- How did you find our Clan? Referred by a member? Sökte på forum.
- What are your current goals in game? Ska någongong bli ihågkommen för mina achivements i RS
- Do you accept the trial (9)? Sir yes SIR!
- Are you familiar vith § 14 regarding our activity member policy? Absolut!

08-Aug-2019 22:09:29

RS Dawn
Sep Member 2015

RS Dawn

Posts: 46 Bronze Posts by user Forum Profile RuneMetrics Profile
Trevligt att du hittat hit till oss FatherTHenry!

Vi har 1800 total som krav i DreamTeam. När du är 1800 total får du gärna se över din forumpost, göra en edit om något har ändrats (eller göra en ny)

Adda mig in-game om du har några frågor.
Discord: Hannes#2302

10-Aug-2019 09:13:02

Mamma
Jul Member 2018

Mamma

Posts: 29 Bronze Posts by user Forum Profile RuneMetrics Profile
- What is your total level? 2736 (3115)
- For how long have you been playing RuneScape? Vet inte exakt men 2007/2008
- How often do you play RuneScape? Nästa varje dag minst 1 timme.
- Why do you want to join DreamTeam? Vill först och främst ha en aktiv clan. Men också kunna ha folk och snacka med/göra saker ingame med.
- Do you know anyone in the Clan? Who? Känner ingen men många namn känner jag igen.
- Have you been in other clans before? Experience from them? Har alltid varit i 1 clan (MC) som jag var med och startade.
- Have you had any other display name that might be valuable for us to know? Forsberg887, Tobbeee, Rosa Drake
- What do you like to do when you are online? Slayer/Skilling, går primärt för 120s och T92 gear + T99 pray.
- How do you like to interact with other players? (Bossing, Minigames, etc?) Bossing, events och minigames inget speciellt egentligen.
- How did you find our Clan? Referred by a member? If yes, who? Alltid känt till DT.
- What are your current goals in game? 120s och gear som ovan.
- Do you accept the trial (9)? Jupp
- Are you familiar vith § 14 regarding our activity member policy? Ja

10-Aug-2019 21:08:17

Easty

Easty

Posts: 3,372 Adamant Posts by user Forum Profile RuneMetrics Profile
- What is your total level? 2707 (2792).

- For how long have you been playing RuneScape? Jag har spelat till och från ända sedan år 2006.

- How often do you play RuneScape? Förr spelade jag så gott som varje dag, numera är det mer sporadiskt på grund av heltidsarbete.

- Why do you want to join DreamTeam? Jag har mycket goda minnen och erfarenheter från klanen sedan jag sist var medlem (2014). Sedan är det alltid trevligt att omge sig med svensktalande spelare.

- Do you know anyone in the Clan? Who? "Ytligt bekant" med en hel del, däribland Emil och Wicca XX. En del av spelarna jag hade kontakt med från klanen tidigare har dock slutat spela.

- Have you been in other clans before? Experience from them? Har varit med i Maxed. Maxed var en trevlig klan men det blir lite anonymt med så många medlemmar. Man hade inte speciellt mycket kontakt med de andra.

- Have you had any other display name that might be valuable for us to know? Nej.

- What do you like to do when you are online? Mestadels skilling.

- How do you like to interact with other players? (Bossing, Minigames, etc?) Är inte typen som bossar speciellt mycket. Roligare med minigames.

- How did you find our Clan? Referred by a member? If yes, who? Har varit med förr, så känner till klanen väl.

- What are your current goals in game? 200M Dungeoneering XP, 120 Mining.

- Do you accept the trial (9)? Yes.

- Are you familiar vith § 14 regarding our activity member policy? Yes.

14-Aug-2019 19:38:03 - Last edited on 14-Aug-2019 19:39:12 by Easty

Spuronhimo

Spuronhimo

Posts: 2 Bronze Posts by user Forum Profile RuneMetrics Profile
Hallå eller! Göteborgare incomming!

- What is your total level?
2364, men tänkte inte stanna där länge

- For how long have you been playing RuneScape?
Började 2008 o har spelat till och från sen dess

- How often do you play RuneScape?
Kommer i perioder, ibland flera timmar om dagen, ibland tar jag en paus på några dagar eller så

- Why do you want to join DreamTeam?
Gött med lite svenskt tjöt o gött snack! samt events som boss eller skilling

- Do you know anyone in the Clan? Who?
Inte än!

- Have you been in other clans before? Experience from them?
Ajjemen! De är ju nice men har varit dålig gemenskapså söker nytt!

- What do you like to do when you are online?
De mesta, har alltid sett mig som en skiller men de är nog bara för att jag e kass på PVM

- How do you like to interact with other players? (Bossing, Minigames, etc?)
De gillar jag skarpt

- How did you find our Clan? Referred by a member? If yes, who?
Hittade Clan Vex och blev genast intresserad

- What are your current goals in game?
Jag tar änna saker lite som dom kommer, men sätter upp mindre mål lite då och då, som att döda en boss för första gången typ

- Do you accept the trial (9)?
Absolut

- Are you familiar vith § 14 regarding our activity member policy?
Tycker den är självklar!

-Vad gör jag IRL?
Jag gillar att spela fotboll och festa! ibland i kombination ;)

-ålder?
22 stabila säsonger

-Humor?
Nästan så torr att man behöver dricka lite vatten

/ En intresserade go gubbe

19-Aug-2019 20:39:14

DT Postnord
Oct Member 2021

DT Postnord

Posts: 6 Bronze Posts by user Forum Profile RuneMetrics Profile
- What is your total level? Total level: 2652.

- For how long have you been playing RuneScape? I have played rs3 for 3 years.

- How often do you play RuneScape? Daily 6 hours+.

- Why do you want to join DreamTeam? Ive only been in inactive and boring clans and ive heared good from members of your clan.

- Do you know anyone in the Clan? Who? ChrisWider

- Have you been in other clans before? Experience from them? Been in inactive boring clans only

- Have you had any other display name that might be valuable for us to know? nope

- What do you like to do when you are online? Work towards my rs3 goals :)

- How do you like to interact with other players? (Bossing, Minigames, etc?) I like bossing and chilling with others :)

- How did you find our Clan? Referred by a member? If yes, who? Yes, Chris wider

- What are your current goals in game? atm im working towards maxing then im heading for quest cape and making bank !

- Do you accept the trial (9)? Yes

- Are you familiar vith § 14 regarding our activity member policy? Yes

Side note, såg i efterhand att alla skrev på svenska så vill lägga till att jag är svensk och pratar svenska o_O

06-Sep-2019 17:46:30 - Last edited on 06-Sep-2019 17:47:53 by DT Postnord

yorders
Feb Member 2023

yorders

Posts: 1 Bronze Posts by user Forum Profile RuneMetrics Profile
- What is your total level? Total level: 2719

- For how long have you been playing RuneScape? har nästan 10 års capen, men spelat aktivt i 1 år

- How often do you play RuneScape? 5/8 timmar om dagen

- Why do you want to join DreamTeam? hört att det är en bra clan och mycket pvm i den

Do you know anyone in the Clan? Who? nej

Have you been in other clans before? Experience from them? jag har varit i Falconry högt uppsatt där, är van vid a cappa i citadellen

- Have you had any other display name that might be valuable for us to know? Nej

- What do you like to do when you are online? köra slayer och progressa på mer på bossarna jag gör

- How do you like to interact with other players? (Bossing, Minigames, etc?) jag gillar att bossa köra ED, chilla och bara snacka med folk

- How did you find our Clan? Referred by a member? If yes, who? såg den på Clan Vexillum i max guild och blev intresserad

- What are your current goals in game? att kunna köra telos och köra hela ED3

- Do you accept the trial (9)? Ja

14-Sep-2019 21:10:17

Sivoo

Sivoo

What is your total level? 2733
- For how long have you been playing RuneScape? Har spelat rätt aktivt sedan 4 år tillbaka, men tagit ett par pauser på ån månad då och då.
- How often do you play RuneScape? I princip varje dag så länge privatlivet tillåter.
- Why do you want to join DreamTeam? Hört gott om klanen och att det är mycke bossingoch liknande.
- Do you know anyone in the Clan? Who? Känner ingen direkt så.
- Have you been in other clans before? Experience from them? Jodå, (SoA och Falconry) jag var med och startade upp falconry så har goda erfarenheter från klaner.
- Have you had any other display name that might be valuable for us to know? Nej
- What do you like to do when you are online? Bossing mestadels, men ibland får jag infall och kör en del skilling.
- How do you like to interact with other players? (Bossing, Minigames, etc?) Bossing.
- How did you find our Clan? Referred by a member? Clan Vex i Maxguild w119.
- What are your current goals in game? Alla 120's, T99 prays och T92 weapons.
- Do you accept the trial (9)? Jadå

14-Sep-2019 21:12:02

Grahn

Grahn

- What is your total level? 2700
- For how long have you been playing RuneScape? Till och från sedan 06,
- How often do you play RuneScape? Just nu ca 2-3h per dag
- Why do you want to join DreamTeam? Känns som ett bra community i denna clan
- Do you know anyone in the Clan? Who? Inte det
- Have you been in other clans before? Experience from them? Blankt
- Have you had any other display name that might be valuable for us to know? Blankt
- What do you like to do when you are online? Just nu gör jag lite allt möjligt
- How do you like to interact with other players? (Bossing, Minigames, etc?) Bossa är kul, håller fortfarande på att löra mog dock
- How did you find our Clan? Referred by a member? If yes, who? Sökte runt efter svensk clan på clan forum
- What are your current goals in game? Inget speciellt mål, nån 120 jag jobbar för och gör några compcape reqs här och där.
- Do you accept the trial (9)? Ja

22-Sep-2019 11:10:06

Quick find code: 288-289-319-65001389 Back to Top