Yo, Fritjof från Telia. 20 år
- What is your total level? 2390
- For how long have you been playing RuneScape? 13-15 år, är osäker
- How often do you play RuneScape? Just nu så är det inte så mycket eftersom jag jobbar, men jag är inne varje dag o kör min farming o lite andra grejer iallafall..
- Why do you want to join DreamTeam? Hade jätte gärna velat vara med i en svensk aktiv klan. Det var ett tag sedan.
- Do you know anyone in the Clan? Who? Nej, inte än.
- Have you been in other clans before? Experience from them? Jag har varit i en hel del olika klaner genom åren men har lämnat för de flest blir inaktiv efter ett tag.
- Have you had any other display name that might be valuable for us to know? Nej, 123nej123 sedan start på detta kontot.
- What do you like to do when you are online? Går för max cape. En av anledningarna att jag vill joina en klan är för o bossa med folk. har inga vänner som spelar längre så det är lite ensamt i Gielinor
- How do you like to interact with other players? (Bossing, Minigames, etc?) Stå o tjöta på värld 100 nere i shantey pass. bossa förhoppningsvis. allmänt snacka med folk när man skillar om man inte afk:ar.
- How did you find our Clan? Referred by a member? If yes, who? Google
- What are your current goals in game? Just nu är det maxa och 120 (97m atm #stolt)
- Do you accept the trial (9)? Förstår inte riktigt frågan men ja.
- Are you familiar vith § 14 regarding our activity member policy? Nej men jag vet hur man beter sig.
- Have you added Anjin, Easy Clue, Emil, Ramatosh and RS Dawn for easier contact in game? Nej. vet inte vad RS Dawn är men ska ta reda på det.
MVH
Fritjof
11-Jul-2019 18:25:25