Hallo clan.
Ik ben na een tijd weer teruggekeerd. Ik ben op zoek naar een goede groep die eigenlijk alles doet wat deze game te bieden heeft. Laat snel van je horen, dan join ik! Tot snel.
Ik ben Nederlands, maar mijn clan is wereldwijd en Engelstalig. Als dat geen probleem is, ben je van harte welkom!
Heya!
You are invited to The Golden Roses. We are a social/casual clan that has the mainfocus on an active and good feeling clanchat. That ultimate runescape family feeling!
We have an open mind about different kinds of scapers and we welcome all! Its a challenge to manage a community with diversity in everything. We welcome p2p, f2p, irons, hcims, pures. Literally everyone is welcome. We do our best to offer events and activities that can be fun for everyone.
Like what you read and wanna know more? PM me in game or guest in the clan. I'm DirkjeNL and the clanchat is called The Golden Roses
hi! ik ben na jaren offline te zijn geweest nog eens teruggekeerd naar deze game en zoek wat gezellige mensen om mee samen te spelen. ik speel (voor nu) enkel free to play dus geen member. ben nog een beetje mijn weg terug aan het zoeken in dit spel maar een gezellige babbel sla ik niet af. Is deze clan ook toegankelijk voor casual spelers zoals ikzelf? groeten
, A social and community clan! We have no strict entry requirements and welcome everybody with open arms. Currently we are a small and growing community driven by some kind and friendly individuals, we would love to see you become part of our ever growing family. We do appreciate capping but it not mandatory. Why not pop in and check us out?
What do we offer?
No strict entry or capping requirements, Although we appreciate it!
PvM, Skilling,
Dungeoneering
& Other community based events.
We have a highly active discord.
No forced 'streamer' self promo.
If that suits you we hope you can come and check us out, even if its just guesting in our CC or discord to chat. To do so,