Ois ihan kiva tietää yks juttu chatistä ja valvojista.
Eräs henkilö kysyi jotain ja vastasin siihen
''Käytä päätäs älä sukup uolielimiäs''
Ainut tässä voi tuoda kickit/ban ovat nämä säännöt:
- Do not swear, please
- Do not talk about drugs, real life alcohol etc.
- Do not talk about adult entertaiment
Mun mielestä ''sukup uolielin'' ei ole kirosana, huumausaine eikä se liity aikuisviihteeseen koska se on ihan normaali sana ja siinä ei pitäis olla mitään väärää?
Varsinkin kuin edellis iltana chatissä puhuttiin aikuisviihteestä mikä tuli kanavalta tv viisi. Kyllä valvojia oli paikalla. Kyllä valvoja osallistui keskusteluun!
Että mua kiinnostas tietää miks valvojat keksii omia sääntöjään mitä ei täällä edes lue?
Että valvojia kannaittaisi karsia tai säännöt kannattaisi päivittää valvojien mieleisiksi kun kerran nämä eivät ole chatin oikeat säännöt?
Olen ollut chätissä jo pitkään ja arvostan chätin porukkaa ja on mun mielestä paras chät suomessa enkä aio chättiä vaihtaa mutta haluisin tietää chätin oikeat säännöt ettei sieltä lennä pihalle väärien tietojen takia? Että valvojia kannattaisi joko karsia tai heitä kannaittaisi kehottaa lukemaan *äännöt mitä he kehottavat aina kaikille.
Quick chat levutus alle 50tasolla on kiellettyä sääntöjen mukaan mutta siitä ei lennä chätissä pihalle.
Mielestäni tälläisestä asiasta pitäisi saada ainakin varoitus mitä ei edes säännöissä lue? Vai mitä sääntöä lauseeni rikkoi? Valvojat karsintaan että saadaan chätti taas siihen hyvään kuntoon mitä se oli pari vuotta sitten!
Rage monk / HxD Kuittaa kiitos.
I'm no longer an admin of this friends chat
since I left Runescape for a while but I'm back now, once again! I updated the rules to this day and fixed some grammatical errors
We're still a populated chat, but we always want more people to join in. There are no limits and our rules are easy to follow, in a nutcase, all you need is a common sense
From now on head all the questions relating to the chat for the chat overseers (lieutenant+) or admins
HxV
, you will no longer be kicked for swearing as long as it stays mature, only people using seriously bad language will be kicked out, this includes ie. racism. And what you mentioned above is not considered as
mature
in any reason
04-Nov-2014 12:52:57
- Last edited on
04-Nov-2014 14:22:54
by
Juho-94
etelä-pohjanmaalta 18 vuotias kloppi, juuri päässyt käsiksi RS3 (123cmb OSRS-servuilla)
haluaisin löytää clanin jonka kanssa mahdollisesti voisi bossata sunmuuta!
Ukko vielä levutusvaiheessa mutta olisi silti mukava samalla kes*ustella muiden suomalaisten kanssa RS3:sta koska en oikein tiedä siitä paljoakaan.