Det kan bli ensamt att vara den enda svensken i en stor klan på över 300 personer ibland. Dessutom känner jag redan ett fåtal personer som redan är medlemmar i klanen, och som endast gjort positiva uttalanden om den.
- Do you know anyone in the Clan? Who?
Jag har känt Cookie o0 i princip under hela min tid här på RuneScape och i övrigt känner jag både Ariyaa och DT Pipen lite smått.
- Have you been in other clans before? Experience from them?
Jag har främs* hållit mig till "The Scrying Pool", en engelskspråkig klan där rollspell och questande är i fokus. Annars har jag varit ledare för en annan större svensk klan vid namn Royal Swedes för ett antal år sedan.
- Have you had any other display name that might be valuable for us to know?
Är mest igenkänd under namnen "The East" och "Pegi*" i den svenska communityn.
- What do you like to do when you are online?
Är huvudsakligen en skiller, vilke* medför att jag givetvis hugger ner träd eller smider helst. I övrigt försöker jag dock följa med vänner till olika typer av bossar som exempelvis Bandos (General Graardor).
- Do you like events? Which ones?
Trevligast är nog att jaga pingviner (Hide n Seek), men kan nog också tycka att Bandos-event (PvM) kan vara minst lika roliga.
- How did you found our Clan? Referred by a member? If yes, who?
Började intressera mig mer och mer för klanen i samband med att min gode vän Cookie o0 gick med i den. I kombination med att jag vill gå med i en svenska klan igen, känns det mer eller mind** givet att jag funnit er klan.
- What are your current goals in game?
Mitt stora mål i skrivande stund är en Quest cape samt att träna upp alla resterande skills under 90 till 90. I framtiden, hade en Max cape inte suttit helt fel.