Hej! Här är min ansökan!
- What is your total level? 2394
- For how long have you been playing RuneScape? ca 15 år med 5 års avbrott nyligen
- Why do you want to join DreamTeam? vill kunna göra fler saker som kräver att man är flera och känner inte så många andra som spelar rs
- Do you know anyone in the Clan? Who? Nej
- Have you been in other clans before? Experience from them? Nej
- Have you had any other display name that might be valuable for us to know? Nej
- What do you like to do when you are online? Lite av varje, både skilling, bossar m.m.
- How do you like to interact with other players? (Bossing, Minigames, etc?) för tillfället särskilt bossar
- How did you find our Clan? Referred by a member? If yes, who? Nej, jag sökte efter en svensk klan på internet och såg att denna skulle passa mig både åldersmässigt, level och attityd
- What are your current goals in game? Jag satsar för tillfället att lära mig ta mig an svårare bossar och vill just nu nå bl.a. 90 rc och 80 divination för att kunna tjäna mer pengar till utrustning.
- Do you accept the trial (9)? Ja absolut
- Are you familiar vith § 14 regarding our activity member policy? Ja det är bra
- Have you added Anjin, Easy Clue, Emil and RS Dawn for easier contact in game? Ja
/Awannion
04-May-2018 13:57:59